Events Festival, czyli podsumowanie branży eventowej, spotkanie z autorytetami marketingowego środowiska oraz organizatorami największych i ciekawych wydarzeń z całej Polski odbędzie się 16 lutego 2017 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. To pierwsze takie spotkanie w województwie.

Gala wręczenia nagród Event’s Awards z występem lokalnych artystów to jeden z  powód, dla którego warto zaplanować wyjazd do Centrum Kongresowego Targi Kielce.

– Oprócz wartych zauważenia prelekcji na zwiedzających czeka również wiele innych atrakcji. To co wyróżnia Events Festival to zdecydowanie networking, czyli możliwość zapoznania się między uczestnikami i nawiązania relacji, nie tylko biznesowych – mówi Paulina Pięta, pomysłodawczyni wydarzenia. – Po raz pierwszy do Kielc przyjadą prelegenci z różnych stron Polski, którzy przekażą wiedzę na temat organizacji wydarzeń. Na miejscu każdy z uczestników dostanie solidną porcję eventowej wiedzy, między innymi w formie bezpłatnych magazynów branżowych. Zapraszam wszystkich event managerów, organizatorów wydarzeń oraz firmy z różnych branży, bo w końcu eventy dotyczą wielu dziedzin gospodarki – dodaje.

W gronie prelegentów pojawią się:

  • Robert Rachwał – autor raportu na temat mobilnego Internetu w 2011 roku. Pasjonat najnowszych technologii i nowych mediów. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, największej konferencji mobile, która odbywa się już po raz ósmy. Pomysłodawca Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl

Temat prelekcji: Jak sprawić by kolejna edycja była jeszcze lepsza, czyli o wyciąganiu wniosków, feedbacku i retrospektywie.

  • Agnieszka Sadowska – na co dzień stoi ona na czele zespołu kreatywnych i zaangażowanych ludzi spełniających marzenia o zmianie psich losów na lepsze w Fundacji Sarigato, która jest organizatorem akcji karmimypsiaki.pl.

Temat prelekcji: Jak skutecznie wykorzystać eventy charytatywne do angażowania jak największej ilości uczestników.

  • Andrzej Gruszka – od ponad 7 lat zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations i social media. Obecnie pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru content marketingu i public relations. Odpowiada również za projekty wizerunkowe agencji i jej promocję. Jest także koordynatorem cyklu konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach oraz redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie. Wykładowca wrocławskiego oddziału Uniwersytetu SWPS. Publikuje regularnie w mediach branżowych m.in. w Marketing w Praktyce, Brief, Interaktywnie.com czy Marketer+.

Temat prelekcji: Right content, right person, right time!

  • Marek Piasek – fascynuje się automatyzacją procesów marketingu i sprzedaży. Odpowiada za marketing marek: Wolves Summit, See Bloggers, The Sales Gate. Pracuję jako konsultant z klientami z Polski, Wielkiej Brytanii i USA. Specjalizuje się w kampaniach typu “product launch” – wprowadzenie młodej marki lub “nowego wizerunku” na rynek.

Temat prelekcji: W jaki sposób, w zaledwie 4 miesiące z 2 letnim doświadczeniem, zorganizować wydarzenie dla 2500 osób z 7 cyfrowym budżetem.

Ponadto zapraszamy na dwa warsztaty: Marka Piaska wykorzystanie automatyzacji marketingu w branży eventowej – case study Wolves Summit oraz Adriana Martineza Jak skutecznie wypromować swoje wydarzenie online?

Rejestracja uczestników i bilety dostępne online na stronie Events Festival do 14 lutego 2017 r.

 

Zarezerwuj swoje miejsce do Walentynek

Q